Dışarda aşk var.Burası iyi.

5 Kasım 2010 Cuma 02:05

Ve tekrar hoşbulduk insanlar...
Hoşbulduk tahammül...
Çok dengesiz dönemlerde olduğumuzu düşünüyorum.
Evime sığamadığım günler oluyor bazen.
Aslında kendime sığamıyorum ya ben,gittiğim yer yada bulunduğum nokta pek önemli olmuyor.
Her neyse...
Değer verdiğimiz insanlar var bir de.Değer verdiklerimiz ya bunu göremeyecek kadar kör olmuş yada
umursamayacak kadar hızlı yaşamaya başlamışlar hayatı.
Bugün biri ''haketmedim'' dedi.
Bana yaşattıklarını zerre kadar haketmedim.
Canın yandı ya hata gibi geliyor şimdi sana herşey.
Pişman olmayın,eğer pişman olduğunuzu kabullenirseniz ağır bi yük olur üzerinize yaşadıklarınız.
Ey insanlık sorarım sana.
Karşınızdakinin canı yanmasın diye aldığımız kararlar neden hep canımızı yakıyor?
Ve benim demem o ki kusura bakmayın ama böyle büyük aşklar yakışmıyor bu kadar küçük hayatlara...

Sevgi ve saygı çerçevesi içinde ölmeniz dileğiyle.
Sağlam görünün,iyi geceler.

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/