Sebeb-i Varlığım.

14 Kasım 2010 Pazar 04:20

Belkide dünya değişmedi biz büyüdük sadece..


Sevdiğiniz adam veya kadın çoktan gitti,biliyorum..Sevdim dedikleriniz...Hayaller..İnsan ya gerçeleşmeyeceğine inandığı yada gerçekleştiremediği hayaller kuruyor.Bu yüzden midir bilmem bi zaman sonra umudunuzu yitirdikçe,hayallerinizde tükeniyor.Sizi anlayamdıklarını söylüyorsunuz..En yakınlarınızın bile sizi anlayamadığını..Evet sizi anlayamıyorlar. Yani sizin hissetiğiniz duyguları başkaları hissetmediği sürece sizi anlamamaya devam edecekler..


Sana da merhaba sevgilim.. 
Sen susuyorsun..
Bu suskunluğun içimde var olan tüm düşünceleri alt üst ediyor..
Sen gittikten sonra ne çok hayal kurdum bi bilsen.
Artık hayal bile kurmak istemyirum.Farkettim ki bu bana bu hiç kimseye iyi gelmiyor..
Sahi sevgilim ben hayal kurmadan nasıl seveceğim seni?
Ben sana geldim demiştim başlarda...
Sonradan ben sana gelemedim oldu bu.
-Ben sana neden gelemedim sevgilim?
 

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/