Bu toplu bi haykırıştır.

5 Ağustos 2010 Perşembe 00:43

Öncelikle çevremizde fazlaca bulunan hatta orospuluğu bi kişilik haline getiren orospular. Benim çevremde de tabiki sürüsüyle var bazılarını ki bunlar daha çok zamanında yakınlarımda bulunan orospulardan siktir etmekle uğraşırken bazılarını sikine bile takmamak en mantıklısı. Birileri birileri vardı zamanında . Severdim aynı evde kaldığım,yatağımdan okuluma kadar paylaştığım canımı istese verebileceğim orospu sana gelirsek tabi ki attığın kazıklar umrumda değil ne derler bilirsin ''Olana çare yok.'' Bu dakkadan sonra zaten götünüde siktirsen bi bok yapamazsın bana anlaşılan hani kardeşim demişim ya ben sana bi bok olamamışsın hayatımda. Ama bilyorum ki benim sana yaptığım şeyi gayet güzel taşyıosun üzerinde ve buna dayanarakda arkamdan atıp tutuyosun hangi hallerin çok güldürüyo beni biliyomusun hani böyle bi yerlerde karşılaşıyoruz ya böyle bi kendini kanıtlama çabalarına giriyosun harbi hala güldere bildiğin için beni tebrik ediyorum.Bide bunun yanında üzüldüğüm bi nokta var ben senin bu hallerini nasıl görememişim .Ya ben çok safım yada sen göründüğünden daha şeytansın. İnsanların bi ton yüzü var tabi bizim görebildiklerimiz bi kaçı sadece oda olayların gidişatına göre gerçekleşiyo ve siz has ororspular öyle anlarınız geliyoki sizde açık veriyosunuz tabi bunu anlaya bilene ne mutlu. He bunları yüzüne söylemek tabi ki isterim ama zaten sen bunalrı bildiğin için bişey değişceğini sanmıyorum hatta o pozisyona geldiğimiz ilk anda bunu da gerçekleştirmeyi düşünüyorum.Bakıyorumda benim sayemde tanıdığın yakınlarımıd sikmeye başlamassın teker teker hepsine kaymışsın bu söylediklerim tek değil tabi daha çok canını yaktıkalrında avr he bide peşinde köpek olan salaklarda. Her neyse biliyorum ki ne kadar şuan mutlu olsanızda mutlu oldğunuzu zannetsenizde eminim ki hayat bi gün sizi götünnüzden sikicek .


Buda Tualim için.

Bazen öyle anlar gelyio ki tesadüfler üzerine biri giriyo hayatınıza.Ve siz farketmeden oda hissetirmeden bi parçanız oluyo bi çok bölümünü kaplıyo yaşantınızın .Nedense böyle şeylerde karşınızdaki hiç umduğunuz gibi çıkmıyo yinede farklı gelebiliyo onda sizi çeken bişielr oluyo o bişey yapmasa bile çok şey yapmış gibi hissediyosunuz.Bazılarımız var sonunu baştan gördüğü için uzak durmak istiyo hayatına dahil etmemeye uğraştıkça bakıyosunuzda daha da derinelrnize işlemiş . Siz ona değer verirsiniz önemsersiniz.Sanki o sizi öldürme peşinde falandır. Öyle anlar gelir ki tek bi gülümseyişini görmek için ömrünüzü vermeye hazır beklersiniz.Eyer ki  bunu hissediyosa karşındaki bunu en iyi şekilde kullanıyo. Sen bağlanmamaya gayret ederken o kördüğüm atıyo sanki .Ve bi an geliyo bakıyosunuz ki o asla görememiş nasıl yandığınızı o asla bakamamış size,sizin ona baktığınız gibi .Orospu zihniyetli erkekler var bide kız ororspuları üstesinden geline bilecek bişey ama öyle erkek orospularıı var ki öyle sürtük zihniyete sahip olan var ki etrafımızda anlam vermek mümkün değil .Elden gelen tek şey uzak durmak ,uzak tutmak bi nevzede olsa kendinden.

Bide kendini zeki zanneden herkesden nefret ediyorum hani böyle kendinizce oyunlar oynuyosunuz ya öpüyorum sizi.

Umarım hayat hepinizi teker teker siker .Umarım geberirsiniz...

Esen kal.



About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/