Gördüğüme şaşırdım.

13 Eylül 2010 Pazartesi 00:27

Ben bugün baya hüzünlendim be insanlık ..

hani bi ihtimal bekliyodumda umutluydum Hayırlı olur diye..yinede belirtmiştim diğer yazımda toplum beni şaşırtmadığınız için size minnetarım ...

*ozanın beni aramış olmasına ve benim umutsuz bi şekidle telefonuma saatlerce bakmamış olmamada hüzünlendim..yazıktır bana

cemrenin ve ulaşın yol boyunca benim üzerimden gülme krizlerine girişini ve benim mezarlığa kaçışımıda saymalıyım tabiki...

Ama benimsevdiğim adam beni şaşırttı ... Bu kadarı olmasaydı belki '' biz olsakta farketmez  artık demezdim.''

Benim tarafımdan sonlanmş bişi benim kendi kendimi cezalandırmalarım..aklımdakilerrr

Kısacası  hepsi zor işlerrrrr...

Ve ben sadece demem o ki çok yoruldum...




About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/