1 Şubat 2011 Salı 23:08

İlk görüşte aşka inanırmısın?

Bu çok güç bişey aslında. İnansam olacak mı gibi bi düşünce oluşuyor insanın aklında...Yani bunu ortaokul çağlarında sormuş olsaydılar cevap net olabilir derdim heralde. Hatırlıyorumda ilk aşkımda bu şekildeydi Çocuğu gördüğüm yere 5 gün boyunca aynı saate gitmiştim tekrar görebilme umuduyla. İnanılmaz heyecan vericiydi..Eve her dönüşümde yaşadığım hayal kırıklığı,öbürgün yine.. çocuğu gördüğümde üzerinde okul forması vardı kesin okuldan çıkma saati diye düşünmüştüm,benim öyleydi.. Aslında doğru düşünmüştüm de bi sorun vardı çıkmaya başladığımzda öğrendimki çocuk o gün okulunu değiştirmiş. Yani benim onu beklediğim saatten 4 saat daha erken çıkıyormuş. Ne şans ama!  Şimdi aynı şeyi yapmayacağımı düşündüğümden bu yaşımda yani ilk görüşte aşkın inandırıcılığıda kalmıyor.. Aslında aşk da bunun gibi.. Yaşamadığın sürece inanmazsın..

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/