Gidenler-Gelenler..

30 Ekim 2010 Cumartesi 20:30

Merhaba tanıdıklar..
Şuanda Sarıyerde ki evde çatı katında terasda kahvelerimizi yudumlarken yazmak geldi içimden... Cemre karşımda sigara içiyor mervede yanımda oturuyo arka fonda ruhumla adeta sevişen bi müzik var...Ve ben kucağımda laptop manzaranın keyfini çıkarıyorum. Dün bol alkollü bi gündü ve köpek gibii içtim,sarhoş olmadım demek isterdim tabi ama tam bi sik beyinli oldum dün.. Beşiktaşta fişeklerin amına koymak istedim .. Beşiktaşı lanetleyip bebeğe doğru yol alıyorduk ki kafamı çevirmemle görmemem gereken kişiyi yine gördüm. Yakın bi zamanda o kadar çok eskilerle karşılaştım ki.Bunu artık şansa bağlayamıyorum.Hiç bişey umrumda değil .Öğrenirken mutlu insan gibi görünme taktiklerini,ağlaya bilirim elbet bende .Ama çok şey vaad ettim bu sefer zamana..Benden gidenler hoş kalın gelenler bi daha dönmemek üzere gidin....Bugün benim yeniden doğduğum gün!
Hayatı pi'ye alın.
Görüşmek üzere..

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/