Götü kurtarma operasyonu.

27 Ekim 2010 Çarşamba 02:12

Merhabaaaa
Resme saf saf bakmaya gerek yok anlamak zordur. 
Yeni saç rengimin güzelliğinden bahsettim mi .
Neyse..  

Sıfatsız günler yaşıyorum..

*Bahsetmek istediğim bi kaç şey varmış.Öncelikle güçlü olduğunu iddaa eden insan gerçekten merak ediyorum iyi,güzel hissediyorsun. Ayaklarının üzerinde dimdik durmayıda öğrenmişsin falan iyi de bastığın yer neresi?Yani öyle güçlüyüm demekle olmuyor.Çok şey yaşadım demeklede. Manasız bi göt kurtarma operasyonuda bi işe yaramıyor anlayacağın.
*Bide şey var insanlar artık aşkı değilde lafını etmeyi ne çok seviyor böyle.Boş bi kaç cümle..Acı var işte.. Bunun adı aşk oluyor.Harcandığınızı düşünüyorum. 
*Şunu da belirtmeliyim ki ben güzin abla değilim arkadaşım. Rahatlığım yanıltmasın.Tahammül ettiğim kadar anlıyorum seni,abartmamak lazım.Benimle konuştuğunuzda kendinizi iyi hissediyo olmanız,toparlanmanız,düzelmeniz güzel tabi buna seviniyorumda ama beyinsiz olmanızı bana ödetmeyin.Konuşmayı sevmem her bokta bana koşmanız manasına gelmiyor. Merve'de bi insan!  Kanatlarım falan yok. Bunun haricinde tabi ki benimle konuşan hatta yakın hissetmediğim halde benle bi şeyler paylaşan ki fikirlerime yer verenlere TEŞEKKÜR ediyorum.Zaten konuşma tarzımdan anlarsınız isteğimi.Ne güzel insanlarsınız siz. Farkın ayrımdasınızdır umarım. 
Ermeniliği kabul etmiş biri ile ermeniler hakkında konuşup gerizekalı konumuna düşmeyin bide evlenelim.
Saygı ve sevgi çerçevesi içinde ölmeniz dileğiyle. 

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/