benim bi evim olmalı.

3 Temmuz 2010 Cumartesi 21:43


benim bi evim olmalı ..



İki villa arasında sıkışmış her yanından geçerken bu ev benim olmalı dediğim yanımdakilerin melüm bakışları arasında her baktığımda bende farklı bi heyecan ve huzur hissi uyandıran o ev. Her geçişimde değişen bir şeyler var mı diye uzun uzun incelediğim bahçe,demirlikler,duvarlar.. Değişen rengi için uzun uzuun düşündüğüm ve her defasında yakıştırdığım.. Orda yaşamanın vereceği huzuru elbet bi gün tadacağım inancı.. İçinde yaşayan 3 yaşlı çiftin hiç bir akrabası olmadığı izlenimin yarattığı mutluluk gibi olmalı..


Benim bi evim olmalı taksimin sesizliği arasında yalnızlığı görebileceğim..

İnsanların kıyasıya bi savaş içersinde ilerledikleri trafiği görebilmeliyim..

sessiz sakin bi sokakta belkide sokağın en ücra kısmında daha önce çoğu insanın bi çok şey yaşadığı bi ev olmalı..

Duvarları sağlam olmalı..

penceresi çok şey görmüş olmalı.. ağaçlar olmalı çevresinde..

Tam cam kenarında kurulu bi masa etrafında hatıra olarak değerlendirdiğim  buruşmuş kağıtlarım olmalı.. yalnız olmalı benim gibi ..

Duvarıdna her baktığımda farklı şeyler gördüğüm bi resim..

loş bi ışık altında aydınlanmalı etrafım..

Geçmişimi hatırlatmalı bazen.. 

Bazende geleceği yaratabilmeli hayallerimde..

En huzur bulduğum.. Yazmayı sevdiğim gerçeğini değiştirmeyen..

Elimde kahve ile ilerleyebildiğim kısa hoş bi koridoru olmalı içeri girdiğimde plak dinleyebileceğim.. yazdığım herşeyi paylaşabileceğim bi ev.

Sakin olmalı benim gibi.

Kızgın,sinirli,yorgun olsamda değişmese..

Geçmişi hatırlasam yazarken kalkıp dışarıya baksam çok eşy görsem yaşanmış,yaşanmamış.

Bi evim olmalı..

Kalabalıklar arasında tek..

benim bi evim olmalı gece geç saatlerde geldiğimde huzuru aramamalı yeri geldimide çıkmak istemediğim bi ev..

benden çok uzak gerektiğinde  yakın kalmalı yaşadığım herşeye..

Benim bi evim olmalı dışında barındırdığım herşeyden uzak..

Bülent ortaçgil çalmalı belki yada Peter Sarsted..

uykuya dalmak kolay..

uyanmak zor olmalı..


Benim bi evim olmalı bana yakın herkesden çook uzaklarda..

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/