Posted in

Zaaflarının kurbanı.

6 Temmuz 2010 Salı 22:22

İnsanların basitliklerini artık sorun yapmamaya karar verdim. Cidden zevk alıyorum bu durumlarından.

Çoğuna söylemek istediğim çook şey var ki söylüyorumda ama bunun bi işe yaramayacağını bilmek siktir etmeme sebeb oluyo.

Toplum sorunlarıyla ilgilenmekten her zaman nefret etmişimdir ki toplumun bi parçası olduğum halde.

O kadar çok zaman oldu ki televizyonda bişiler izlemeyeli. Haberler özellikle televizyonu açmamamın büyük sebeblerinden. 


Kızdığım bi nokta daha var insanların hayatıma yön verme isteği ve benim dışımda gelişen benle ilgili planlar .

Birileri bişeyler tasarlıyo,planlıyo benle ilgili en sonda benim haberim oluyo nasıl kızıyorum delirecek gibi oluyorum ki belli de ediyorum ama anlayacak beyin nerde.

Anlam veremiyorum böyle şeylere..

Acıma hissimi git gide kaybediyorum,olması gerekende bu .

Ben insanlara acıdıkça baktım ki onlar  kendini bi bok zannetmeye devam ediyo.

Hele de benim verdiğim değerlerle bi tarafları kalkmıyo mu. 

Sadece komik diyebilirim.

Her neyse herşeyin güzel olacağı umuduyla devam ediyorum..

by.

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/