Çağdaş Ünal.

3 Temmuz 2010 Cumartesi 01:11

Bu değerli kişinin şu saat itibari ile doğum günü.


Benim açımdan önem ifade eden ki çok da sevdiğim hayatımda iyi ki olmuş dediğim sayılı insanlardan ..


sevgi saygı çerçevesi içinde seviyeli bir sohbet amacıyla başladı herşey(:

 onla düşüncelerimiz aslında alt yapıda aynı ama farklı dillerden konşuyoruz..

o artık*40 oldu(:


kocamn adam oldu.


çağdaş abi.

çağdaş amca

çağdaş dede

çağdaş bacı(:


herşeyyy herşeyyy iyi ki varmış iyiki konuşyoruzz ...


seviyeli sohbetlerin devamı dileğiylee iyiki doğdun çağdaşş (: 


daha nice seneleri kağıt toplayıp,yurt dışına çıkma dileğiyle.

Comments

Adsız

Bu yazını on dört gün sonra görmüş olmam elbette blogunu düzenli takip etmediğimi ispat ediyor. Katılıyorum, bu bence de terbiyesizlikten başka bir şey değil. Ve işte şu içinde bulunduğumuz an neye niyet neye kısmet anlarından biri. Şarjının bitmesinin blogunu okumama sebeb olabileceğini kim bilebilirdi ki?

Hakkımdaki güzel sözlerin için teşekkür ederim. Hatta bir teşekkürün yetmeyeceğine inanıyorum, tekrar teşekkür ederim! Yeni yaşıma portföyüme bana değer veren bir insan daha ekleyerek girmişim, eminim eskisinden çok daha güzel geçecektir. Hiç şüphem yok.

Yeni bir gün, yeni başlayan bir hafta ve yeni bir yıl bile insanı güzel şeyler yapmak için motive ederken, yep yeni ırzına geçilmeyi bekleyen bir yaş bu saftirik kula çok güzel şeyler yaptırabilir. Aslında aradan geçen günler tahminlerimi de doğru çıkardı.

Ben bu blogun yalancısıyım, doğum günümü 2 Temmuz'da kutlamayı tercih etmişsin. Aslında 3 Temmuz'da doğdum ama erken kutlaman unutup geç bir tarihte kutlamandan çok daha iyi. Hatta hiç kutlamayanları düşündüğümde olayın gazıyla kraliçe muamelesi bile yapabilirdim. Neyseki metanetli davranıyorum.

Temmuz benim için önemli günlerin biriktiği bir ay. 2 Temmuz ebeveynlerimin evlilik yıldönümü, 3 Temmuz malum, 4 Temmuz kimliğimde yazan resmi doğum tarihim, 7 Temmuz dedemin ben 3 yaşındayken vefat etmesi.

Hem zaten herşey bilimin ilimin irfanın kitapların ve doktorun dediği gibi olsaydı ben 24 Haziran'da doğacaktım. Ama Tanrı aksiyonu sever. Beni 9 ay 20 günlük yaparak gerilimi yükseltti. Finalse bundan daha heyecanlı. 36 saatlik sancının ardından tersten normal doğum ve kordonun boyuna dolanması vs vs.

"o artık*40 oldu(:" demene rağmen doğum yılımı ifşa etmeyerek yaşım hakkındaki spekülasyonlara bilinçli olarak izin verdiğimi cümle alemin de bilmesini isterim.

Son olarak...

Çağdaş abi, amca, dede veya bacı. Çağdaş kuvvetle muhtemel ki sen onu ne yerine koyarsan O olarak hayatında olmaya devam edecek, en azından bunun için uğraşacak haketmeye çalışacak, hakedemedği yerdeyse terbiyesizleşmekten çekinmeyecek.

Sevgiler.

Adsız

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Adsız

Bu yorum yazar tarafından silindi.

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/