17 aralık hoşgeldin.

18 Aralık 2010 Cumartesi 02:28

Bugün benim doğum günüm olduğundan hep beraber sevinçliyiz (:



Öncelikle 17 Aralık 2009'a değinmek istiyorum.Koca bir sene sundun bana iyi mi geçti kötü mü aslında tam olarak kestiremiyorum.Tamam tamamiyle berbattı belki ama güzel yanları yad ettiğimde oldu elbet.Ama ölmüş olmana çok sevinç duymaktayım.Yine de teşekkürler azıma sıçtığın her gün için,beni mutlu kılan dakikalar için,uyutmadığın dakikalar için,hayatıma soktuğun embesiller ve artık pek bi önemi olmasada Kalp için,hayatımdan çıkarmaya karar verip siktir ettiğin kişiler için teşekkürler.

Merhaba yeni yılım, hoşgeldin...
Çok hoş hissediyorum..Nedense senden çok umutluyum,umarım göt gibi hissetmeme sebep olmassın..Çok umrumdasın çünkü ..Sen ki o kadar zamandan sonra bana yeni günlerle,yepyeni şeyler yapmam ve mutlu olmam için büyük hadiseler sonucunda geldin..Uzun bi zamandır sanki bekliyormuşum seni ben.. Tam zamanında geldin.. Teşekkürler..


Aslında gerçekten bi kaç olay haricinde mutlu hissetiğimi söyleye bilirim.Hiç ummadığım insanlar tarafından,hatta tanımadığım bile diye bilirim doğum günüm kutlandı...Telefonuma gelen mesajlar, Facebook aracığıyla abartılı bi şekilde kutlayanlar,arayanlar.. Kutlayan herkese teşekkür ediyor,kutlamayanlarada bol bol sövüyorum.Saygılar!

P.S:  Son dakkada biraz kırılmış olabilirim belki ama herşey sanırım yolunda..

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/