Yeni bi yıl geliyormuş..

31 Aralık 2010 Cuma 14:52


Uzun zamandır genel hayatım hakkında bişiler
yazmadığımı farkettim ve biraz da saçmalamak iyi olabilir diye düşündüm.
Ve 7.cuma da okula gitmemiş bulunuyorum. Bilmiyorum neden,cumaları kendime resmi tatil yapıyorum.Sanırım sadece cumaları ingilizce dersim olmadığından o gün hiçbir şey ifade etmiyor.Bunun yanı sıra dersanemin pazar günleride tatil oluyor bana.Dersanem de bu durumdan rahatsız gibi gözükmüyor.Anlamadığım tek şey okula gitmediğim halde sabahın köründe uyanıyorum yine.Sabahları galiba asabi biri oluyorum ben yani annemin gelip camı açması bile ağlata biliyor beni.Bugün yine cemreyle sabah birbirimize iyi uykular diledik tam yatıyorduk ki sevgili arkadaşlarım Şahser&Gülşahın gazabına uğradım. Sevimli suratlarına karşı -Deli mi sikti sizi dedikten sonra annemin içeri girmeleri için ısrar etmelerini reddedip gittiler. Tabi ki beni yanlış anladıklarını düşünmüyorum..Ağlaya ağlaya uyandım giyindiğimi zannediyordum ama yok abi giyinmemişim havanın durgunluğu bana kazık gibi girdi tabi,dondum desem yeridir.Kahvaltı yaptık birlikte,güzeldik.Ben iyiyim.Yani herşeye rağmen...Ezberden konuşmaya alıştım hoş -iyim,-çok iyiyim...Bu aralar insanların beynine girmek ve ne yapmaya çalıştıklaırnı anlamak istiyorum....Yani bi dengesizlik hali almış başını gidiyor..Sonra neyse diyorum en iyisi bırak istediklerini yapsın ibneler..Ne kadar güne erken başlamış bulunsamda yoğun bi gün olacak bugün.Malum akşam hep birlikte yeni bı yıl gelecek.Normalde yılbaşını kutlamazdım ben yani içimden gelmiyordu ama Cemrenin planlarıyla bu sene güzel bi karşılama yapacağız. Lan güzel dediysek benim için içmekden ibaret yani.Cemrenin erkek arkadaşıda yanında olacağından kız sağlam görünüyor tabi. Bi de şu odama vuran güneş gerçekten çok seksi görünüyor.İlk kez buraya erkenden yazmak geldi içimden.Umarım güzel bi gün geçirirsiniz,benim dememle olacaksa hepinize şimdiden iyi yıllar diliyorum.
*İyi mi geçti kötü mü aslında tam olarak kestiremiyorum.Hem sevindiğim hem üzüldüğüm günler sundun bana.Ama Yine de teşekkürler azıma sıçtığın her gün için,beni mutlu kılan dakikalar için,,hayatıma soktuğun embesiller ve hayatımdan çıkarmaya karar verip siktir ettiğin kişiler için teşekkürler.
Merhaba yeni yıl, hoşgeldin...

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/