Yağmur.

28 Aralık 2010 Salı 00:58

Gecenin bi yarısı sıçrıyorsun birden yada bişey olduğu yok açılı veriyor kendiliğinden gözlerin..Korkuyorsun sebepsiz.. Yaşadıkların için endişelenmene gerek yok zaman yaşadıklarını değilde,yaşayacaklarını değiştirir en fazla...

Noldu bilmiyorum..Anlam veremiyorum kendime..Kendimle girdiğim her iç çatışmada yine ben kendime yeniliyorum..Neden böyle olduğunu bilsem keşke.Herşeye olan inancımı yitiriyorum sanki..Hep bir şey eksik gibi..Ne eksik?Herşey biraz yarım..Susuyorum yine.. Keskin bi bıçak içimde düşündükçe dahada batıyor derine..Acımıyor,acı bile duymuyor tenim.Bir sonbahar gibi belki...Sararıyorum ilk önce ... Sonum düşüş olucak çaresiz.. Kışın gelmesini bekliyor etrafımdakiler,evet kış geliyor..İçimdeki sonbahar son buluyor,dökülüyorum.. Ölüyorum..Bir gün öleceğini bildiğin halde kendini defalarca öldürmek gibi..Hiç bişey eskisi gibi değil,herşey özelliğini yitirmiş sanki. Bir kaç saat öncesi saatlerce yağmurun altında kaldım..Üzerimde var olan bu ağırlık biraz olsun gider belki diye..Islandım,sırılsıklam oldum belki ama eksilmeyen yanlarımla tekrar döndüm evime.. Konuşmak istiyorum..Beynimi meşgul etmek..Dinlemek .. Anlaşılmak değil anlamak istiyorum sadece..Kim bilir belki sende böyle hissediyorsundur...

P.S: Fonda.  - Cem Adrian-herkes gider mi?

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/