Zaman makinesi..

22 Aralık 2010 Çarşamba 00:42













Gitti diye üzülüyorsun anlıyorum....Unutmaya çalışda demiyorum sadece artık alışmaya çalış lütfen...

Bazen bi kez daha denemek istersin ya hani son gücünle,bi kez daha savaşmak ..En iyisi mi boşver,dekorlar farklı olsada,replikler her zaman aynıdır.
Bugün hatıralarla oturup tahammül edilmeyecek anlar üzerine hoş bi konuşma yaptık..Yaşayanlar bilir ki öldürmez ama müthiş üzer..Geçmişi düşündüm, geçmişteki hatıraları,kendimce yarattığım mutluluğun keyfini sürdüğüm dakikaları,yapay mutluluklarımı..Durdum ve hepsini birer birer düşündüm.
Yapmam gereken çok şey yoktu aslında...Beni ayakta tutan her neyse ona olan inancını yitirmenin tam vakti şimdi.Sahi  sen,çokdan yitirmişsindir belkide..
Bi an şaşırıp yanılsam bile geçmişle olan tüm bağlarımı koparmış bulunmaktayım.
Sokağa attım sonra kendimi...
Bi adım..
Bi adım daha...
Sokaklar beni seviyor...Ben sokakları..
Adımlarım büyüyor...
Rüzgar esiyor yavaştan...
Üşüyormusun bi sigara yak...
Ben öyle yapıyorum...

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/