Ama bazen kırıcı oluyorum...

11 Kasım 2010 Perşembe 03:43


Ben bi rüya gördüm ve orda diyordum ki;

Fazla özlüyorum..
Merak etme gelmeni istemiyorum.Kuru bi özlem içimde ki eğer arkandan hayatımda belkide bana en değer veren insandı demeseydim özlemezdim belki bu kadar.Tanrım neden terkedince terkedilmiş hissi oluşuyor üzerimde.Hayatımdan suçlu ilan edilmeden çıkmayı başarmış ilk insansın sen,ki farkında olmaman ne üzücü.Bazen noluyor biliyormusun seni aramak geliyor içimden hiç bişey yokmuşcasına bişeyler olsun diye de değil yanlış anlama sadece aramak..Çünkü...Bayım sesini hatırlayamıyorum.Bunu farkedince içim paramparça oluyor.Unutuyorum seni bu aralar..Bazen düşünüyorumda (bilmesende) o kadar önemsiyorum ki seni unutmak kolaya kaçmak gibi sanki.Cemre seni tekrar göreceğimden falan bahsediyor.Bi yanım bunu duyunca seviniyor..Bi yanım kırılıyor.Korkuyorum!Ben belki ilk defa korkuyorum.Hani şayet görürsem seni napmam gerektiğini zaten bilmiyorum bundan ziyade bi gün kalkıp neden bu hikayenin bittiğini sorarsan verecek cevabım olmadığı geliyor aklıma korkuyorum.Çok ağır cümlelerle susmaktan bahsediyorum aslında.Düşüncelerimi ifade edemediğim tek noktasın belki de.Sadece  ZAMANSIZDI diye bağırmak geliyor içimden..Bazen bağırıyorum ama kimse duymuyor..Sonra susuyorum zaman ağırlaşmaya başlıyor.Belki sadece iyi olduğunu bilsem yeterli olur küçüçük bi şey -iyiyim.Keşke canımı yaksan yani bunu ben değilde sen yapsan.Bunları söyleme gereksinimi duydum çünkü çok geç olduğu zaman geliyor.Geliyor işte hissede biliyorum.Önceleri bana söylediğin şeyler geliyordu aklıma gülümsüyordum,şimdi gülümsemek için söylediklerini aklıma getirmemeye çalışıyorum.Olmuyor..Bunları söylememin sebebi; artık sana hiç bir şey yazmayacak olmam.
Hakkını vermeliyim.
Madem ki unutuyorum bugün seni daha çok özlemeliyim..
Sanki bu sefer ben değil sen gidiyorsun içimden..
Benden çok şey öğrendiğini söyleyen kalp herşey için teşekkürler.

*Karşımızdakinin canı yanmasın diye aldığımız kararlar neden hep canımızı yakıyor?
*Karşımızda ki bunun anlamını ve kıymetini bilmediği için.. 

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/