Zırvalamak!

16 Kasım 2010 Salı 03:12

Sakin ol merve kendine gel! Bu içimdeki merveyi bazen öldürmek geliyor içimden çok iyi niyetli çünkü.
 Evet yaklaşık altı saat bi elbisenin peşinde koşturan saf benim.Size de oluyordur yani ben bişeyi görüp isteyince ona sahip olma hırsı oluşuyor.Bi çorap için kalkıp karşılara giden bi şahsiyetim ben.Bi kez daha deli olduğum konusunda hem fikirsek devam edelim.Bugün arifeymişte bundan dolayıda çok yoğun olunuyormuş.Ben niye farkında değilim acaba.Annemin kuaförüne gitmek zorunda kalsamda gerçekten çok sağlam bi yermiş.Daha önce gittim ama bu kadar detaya girmemiştim.Çok büyük ve orjinal çalışıyor adamlar.Öyle böyle derken götümün eve vardığı nokta saat 22:00 civarıydı ve gerçekten yoruldum.Bu lanet odamıda bok götürüyormuş temizlemeye kalkınca anlamış bulundum.Yani ben dağınık değilim sadece dengesizim an geliyor fazla titiz an geliyor fazla vurdum duymaz oluyorum.Özellikle izmaritler ve küllerle baya bi çatıştık bugün.Ya bu kurban olayı nedir?Rica etsem biri bana anlata bilir mi.Tamam her zaman hayvanlar kesiliyor doğanın kanunu bu ama böyle bir şey için neden özel bi gün ilan edilmiş anlam veremiyorum.Bide hayatımın erkeği sana seslenmek istiyorum  ''-nasılsın''  demek isterdim tabi. Yada sadece bilmek.Neyse..Hiç bi şey olmuyor yaşamaya devam ediyorsun.Ama herşeye rağmen bi -iyiyim,ben çok iyiyim insana bazen gerçekten iyi gelebiliyor.Tamam sakin olalım,mutlu olalım.Şeytan yanımızdamı -evet.Güzel şimdi gidebilirim.

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/