Sperm ziyanı.

15 Kasım 2010 Pazartesi 01:39

 

Şöyle bi yazılarıma göz attım ve acıdım kendime.''noluyo lann merve,amacın ne hadi uyan artık fazla kaldın'' dedim .Farkettim de günlerin sıradanlığından yakınırken ne çok zaman tüketmişim.Yani tamam günler sıradan olabilir yada yaşadıklarımız güzel olmaya bilir ama biz böyle görmessek belki bişeyler düzelir.Bugün evde yine içimdeki çirkin Betty kan ağlıyordu ki sevgili Ahmede hediye almaya gittik.Yanlarında pek 
 duramasamda güzel anlardı.Ve şunu söyliyim öyle bi masadan hiç alkol almadan kalkmayı başardığıma göre gerçekten güzel bi gündü.Tamam belki bi yudum..Cemreyle hemen kendimizi vazgeçilmez mekanımız hatta yuvamıza atıyorduk ki ...Gözümü açtığımda bambideydik..Ah Bambi sen ne huzurlu yersin.. Bizim gerçekten çok şeker hocalarımız var..Yani bizle içmeye geliyorlar..Sinemaya geliyorlar..Ve bunun gibi bir çok şey.Pırasayı çok sevdiğimden bahsettiğim anda bana pırasa yapmayı teklif eden bi hocam dahi var.Gerçekten hadi dersane bi nevze orda herkes rahat ama okulda çok sevimli hocalarımız var..Anlaşıyor olmamız hatta bunu abartmamız bile güzel.Birlikte kitapları seviyoruz..Mesela aynı anda terkediliyor..Öteki kadın oluyor ve oturup ağlıyoruz o derece..Cemreylede aslında bizim için sadece tatilden ibaret olan ama bayram diye adlandırdığımız günler için belirli bi kaç plan yaptık pek farklı bişey değil ama sadece sıkılmayacağımız şeylerden bahsediyorum.Kısacası biz mutluyuz yani sizde mutlu olun.Şöyle olsaydı güzel olurdu falanlarla zaman geçmiyor.
Sağlam görünün.
Görüşmek üzere.. 







About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/