Büyüyünce orospu olmak istiyormuş.

13 Kasım 2010 Cumartesi 03:03

Siktirirsen sevinirim.Gayet ciddiyim bu defa.
Hayır,hayır üzülmedim hatta kaç günlük yorgunluğum bile geçti diye bilirim.
Ben de oturup hata yaptımda yok bilmem ne diye ikimiz adınada üzülüyodum ben ne diyorum sen ne diyosun bak hayat sana ne kadar da güzelmiş.Tamam sadece sinirlendim. Yani anlam veremiyorum hayat size söylediğiniz tüm lafları yediriyor.Yani çok şey söylüyorsunuzda ne bok oluyor.Biraz mantık diledim tamam farkettim fazla şey istemişim.
İyi oldu üzerimden büyük bi yük kalktı hissede biliyorum.
Üzülme tamam değerlisin.
Hadi git sürtüklerle eğlen biraz.
öptüm.

Comments

Bir İnce Ses

çok sert bi yazı olmuş ya..

merve

Aslında bakılırsa fevri bi yazı olmuş.

Bir İnce Ses

okuduğumdan hiç bişi anlamadım ama birine kızıp hıncını burdan çıkarmışsın galiba :)

merve

Ani bi sinir diyelim.Bu kadarını anlamış olmana bile sevindim(:
Teşekkürler.

attractive

hemcinslerine sürtük deme yahhuuu:)) seksi sevmek günah mıııı:))

merve

Seksle alaklı bi şey değil aslında yazdığım,hoş sürtüklük birinin altına yatmakla olmuyor sadece.

BARIŞ ÖZTÜRK

HERKESE MERHABA,
BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞIM 28 WhatsApp ve FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ.
NEŞELİ VE SEMPATİK BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK İÇİN BURDAYIM. GÜZEL VE HOŞ SOHBETLER SİZ GÜZEL BAYANLARINDA HAKKI. YAŞINIZ FARKETMEZ HOŞÇAKALIN. 0546 835 34 04

NOT= GAYLER ARAMASIN KALP KIRMAYA GEREK YOK.

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/