Saçmalıyorum dikkatli olun.

17 Kasım 2010 Çarşamba 04:53

*Genelev kurbanı o kız sen misin?
  Değil misin.Pardon o zaman.


Merhaba insanlık.
Çok şökela bi tipiniz var.
Bugün yalnız kalmadığımdan dolayı günahlarımı affetmesi için Tanrı'ya yalvardım.Çok huzurlu bi gündü.Taksime böyle bir günde gidilmeyeceği için beşiktaşta sadece biraz dinlenmek istedik yani elçinin beşiktaşta olmasından kaynaklanıyordu herşey.Ve gerçekten bugün beşiktaş sakindi.Kadın gibiydi.
Beşiktaşta ki kafepi fena sayılmazmış.Mesela çalışanları çok güzel bakıyorlar.Ve sevimli suratları var.
Bi de marina güzeldir ama insan yalnız olunca üşüyormuş bugün farkettim.
Neyse süt için güçlenin.Kendinizi sevin.Görüşmek üzere.

Comments

Bir İnce Ses

"Ve gerçekten bugün beşiktaş sakindi.Kadın gibiydi."

Sakin olduğu için kadın gibiydi demedin dimi.Başka bi anlam için kullandın :)

merve

Hayır sakin olduğu için demedim(: hoşuma gidince öyle yazmak geldi içimden.

Bir İnce Ses

Bende acaba yanlış mı anladım dedim :) Çünkü sakin,kadın aynı cümlede zor gibi :p

merve

Yani düşlediğin kadınla bir olmaya bilir.Herkesin bi bakış açısı var (:

Bir İnce Ses

düşlemek değil de hani gördüğüm diyelim :)

merve

Bakış açısı tabi ki (:

hemera-nyks

Ve gerçekten bugün beşiktaş sakindi.Kadın gibiydi

güzelmiş :)

Nyks

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/