Yanılsamalar.

29 Kasım 2010 Pazartesi 21:25

Sokaklarda yaşamın oluşturduğu ritim..Duyabiliyormusun? 

Bazen öylece o sesi dinliyor olarak buluyorum kendimi..Bu aralar başkalaşmaya çalışıyorum.Becere biliyormuyum orası meçhul..İnsanoğlu inandığı şeyler uğruna müthiş hatalar yapabiliyor.Bu kadar çabuk mu inanıyoruz yoksa karşımızdaki her neyse ona olan bağlılığın şiddetindenmidir bu inanma arzusu.Çok geçmiyor insan kandırıldığını anlıyor zaten..Yada kendini kandırdığını..Yani sen aldandığın gülüşler adına keşke diyorsun ya.En iyisi mi hiç deme,boşuna.Bazen birinin peşine düştüğüm oluyor...Kendimi aradığım oluyor,eskilerdeki benliğimi.Mutlu uyandığım her güne duyduğum özlemi yaratan her neyse onu özlediğim oluyor.Özledin değil mi? 
Susturduğun her yanın öyle söylüyor.Sen mutlu insan taklidi yapmayı öğrendin öğreneli hep susuyorsun.zaten...Herkes gider,herşey biter ama hayal kurmanın sana verdiği o huzur gidince olmuyor işte. .Hayal kurmayı bile özledin.Hiç bi sebep yokken hüzünleniyorsun mesela...Nasıl bi sebep yokken mutlu hissediyorsan kendini o kadar mutsuz hissettiğin zamanlar oluyor..Neyse ki hüzünde bitiyor..Sonra  yaşama dönüyorsun.Bunu bi düşün derim; Hala ayaktaysan yaşamak istediklerin içindir.
Kimi geceler penceremden uzakları seyrediyorum..Yaşadığım hayat bana ait ama sanki içindeki ben değilmişim gibi hissediyorum.Kendi kendime söylendiğim oluyor sonra-Kaybettiğim doğru evet bunu ben yaptım,seni kaybettiğimi sen gitmeden çok önce anlamıştım zaten.. Kızıyorsun belki bana bu tedirginliğime..Sebebsizliğime,içiyor olmama,inadıma,söylediklerim için öfkeleniyorsun..Seni özgürlüğüne saldığım için kızıyorsun belki...Buda böyle birşey işte..
Rüzgar sarsıyor sonra beni-Uyan!
Bişey olduğu yok kendi kendime konuşuyordum sadece..
Elinde olsa avaz avaz bağıracksın neden böyle diye,olmuyor,olmadı..
Savaşıcak çok gerçeğimiz var,kucaklayacak çok yalanımız.Başkaları için hayatta kalabilme çabası belkide bu.
Yaşamak güzel şey,elbette yaşıyorum  diyebilen için.Yaşamak güzel şey...
Bak üşümeye başlıyorsun,en iyisimi Merve bi sigara içimlik daha kal dön gerçeğe...

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/