Che sara,sara!

21 Kasım 2010 Pazar 03:10

Bazen keşke diyorsun yada olmamalıydı.haklısın belki de olmamalıydı.Peki değişen bişey oldumu -hayır.
Odamın suskun hallerini seviyorum.beni fazlasıyla çekiyor bu halleri.Bazen bi kaç hatırayla bozsada suskunluğunu bu hallerini gerçekten seviyorum.
Ama bazen hayat size  öyle bir oynuyor ki ne ağlanılıyor nede gülünüyor.
Yani huyum bu ben çok görünsemde yalnızım.Sağlam görünmemin tek sebebi insanın yaşadığı herşeyin sonunda kendisine dönmesinden kaynaklanıyor.
İnsanları çok severim büyük kayıplar verdirsede sebebini bilmesemde insanları seviyorum..Ama onlar beni sevsin istemiyorum.Öyle bir şey ki sevilince iki kişilik bir yük oluşuyor sırtımda ve sonra git gide ağırlaşıyor..
Bazen kendimi eksik hissettiğim oluyor..Bişeylere tutulacak yada tutanacak bi insan değilim ben.Biten birşeyler ardından yarım kalışım bundan..
Mutlu olmak zamanı unutmaktır...
Ben hep zamanla hayat arasındaki çizgide asılı kalıyorum....Ya zaman tümsek oluyordu yaşadıklarıma yada hayat.Bu yüzden kaybetmenin yada geç kalmanın ne demek olduğunu iyi bilirim.Benimde gerçekten mutlu olduğum anlar geliyor elbet ama uzun sürmüyor dedim ya hayat ve zaman arasındaki çizgide asılı kalmış biriyim..
Eminim şuan bana kızan çok kişi var..Kimi cesaret edemediğim şeyler uğruna kızıyor bana kimiyse düşündüğüm şeyler adına..Bense sadece biri için gerçekten üzülüyorum.Hani her hikayenin sonunda söyleniyor ya birşeyler ...Bu hikayede güzel bitmedi..Üzgünüm...
Çabalıyorum ben her defasında...
Herşeye rağmen hayat devam ediyor onla yada onsuz,öyle yada böyle...
Bakmayın böyle olduğuma eskiden bambaşkaydım ben..
İyiyim ben herşey de yolunda sadece biraz yorgun hissediyorum hepsi bu.

.

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/