Hangisi gerçek bilemiyorum.

10 Kasım 2010 Çarşamba 15:26

Gerçek şu ki bunların hepsi iş işten geçtikten sonra söylenen sözler...
Bahsettiğim ne biliyomusun?


İyiydim ben,onun sesini hatırlayamadığımı farkedene kadar.Zaman geçiyordu...Tam da zamanın geçtiğini kabullenmişken  birden onun sesini hatırlamadığımı farkettim.Sonra zaman ağırlaşmaya başladı..
Galiba unutmaya başlıyorum iyi bişeymiş gibi geliyor..Olması gereken oluyor da ne olursa olsun canım yanıyor hissedebiliyorum.Madem ki unutuyoruz..Unutmak mı zor olan unutamamak mı?
Bi ilişki bitince.
Gerçekten paylaşılan herhangi bir şey söz konususuysa iyi yada kötü biten her ilişki insana acı veriyor.Geçiyor..Geçicek..Geçmeli..
Ve demem o ki;

Eğer birini gerçekten ölüme inandırmak istiyorsanız.Onu kendinize bağlayın  ve sonra bir başkası için terkedin, inanın yeterli oluyor.

Bi de bu var..Hoş gelebilir..
Sağlam görünün,merak etmeyen şeytan her zaman yanınızda..










About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/