Bi sürtüklük seziyorum.

10 Kasım 2010 Çarşamba 17:26

Merhaba insanlık..
Hava bu ara çok çok güzel bu yüzden çok iyi hissediyorum.Kasım sen farklısın! Kasımda aşk başkadır diyenler haklısınız.Kasımda aşk başka olmasa bu kadar çok arkadaşım bu ayda doğmuş olamazdı.Bazen bu  değişken,dengesiz ruh halime acıyorum. Mesela evde tam içimde ki çirkin Betty'i ortaya çıkarmışken,toparlanıyor kendimi dışarı atıyorum.Zayıfladım oğlum ben yani öyle, söylüyorlar.Mesela bi kaç saat önceye kadar o kadar mutsuzdum ki içim parçalanmaya başlamıştı.Şimdi de sigaranın dumanıyla sonsuz mutluluğa erişebileceğimi falan düşünüyorum.Cemreye biri gül göndermişti ya onun kim olduğunu öğrendik,vahlar olsun yani.Bana göre gül dünyanın en yavşak çiçeği.Tamam belki biri bana gül alsa gülümseyebilirim.Bi de pezevenklerin kralı var bi tane(düşünün siz de bulursunuz birilerini.)Benden özür dilemiş olman konumunu değiştirmedi.Ulan ne büyük orospular,ne küçük pezevenkler var böyle.
Önümde duran kredi kartının güzelliği içime işliyor.Gitsem iyi olucak.
Sağlam görünün ve iyi bi gün geçirin.
Unutmayın şeytan her zaman yanınızda..

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/