12 Kasım 2010 Cuma 15:43

Böyle mor bi kutu..Ama kocaman bi kutu bahsettiğim.
İlk gördüğüm şey bir restauranta ait bi menü.Tanrım nasıl bi salaklıktır hoş cemreyle bunu isterken pek utanmamamıştık.Pembe küçük bi kutu geçiyor elime sonra açtığımda üstte bi denizatı duruyor.Erkek denizatlarının da doğurduğunu biliyormuydunuz.
Denizatını çok severim ben. Tamam bu konuya girmeyecektim.İçinde bir sürü kağıt var cemre şimdi görse bunları baya bi söver eminim.
Bi zarf buluyorum içinde bir sürü bir sürü mektup var.. Asla gönderilmeyecek üzere yazılmış hepsi..
Kapsüllerin içine yazılmış küçük küçük notlar..Yaratıcılık bu olsa gerek..
Elçinle birlikte gittiğimiz tatilden kalma bi resim,resimde zenci gibiyiz.
Şebnemin taşınmadan önce bıraktığı resimler,kağıtlar,oyuncaklar...
Herkes sevmiştir şu müzik kutularını..Renk değiştiren topları..
Resim yapmaya başladığım ilk anlarda ki fırçalar,boyalar bile duruyormuş..
Ya misketlere ne demeli...
Ben anneme sigara içtiğimi mektup yazarak söyleyen bi insandım hiç unutmam ve o mektupda burdaymış..
Çok da güzel de bi vasiyet yazmışım.
Akrep maceralarım..Baya bi eğlenmişim iki kez akrep sokmuş beni de bi bok olmamış..
Ozana sövdüğüm anlar..
Bir sürü fotokobi..
Notlar..
Bakıyorum bi durgunluk çöküyor üzerime..
İyiyim,ben çok iyiyim..
Gitsem iyi olacak...

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/