Ben burdayım.

14 Kasım 2010 Pazar 01:54

Öncelikle kocaman sevimli akrebimden bahsetmek istiyorum.Akrep koleksiyonuma yeni eklendi ve bence en güzeli bu.Aralarında en çok bunu sevdim üzüldüğüm tek bi nokta onu canlı yakalamamış olmam evet onu bulduğumda ölüydü.Genelde canlı olanlar daha çok ilgimi çekiyor.Ölmüş olması hüzünlendirdi beni ama yinede sevimli görünüyor tam olarak inceleyemedim ama galiba sakatta ayaklarının birinde bi eksiklik gördüm.Akreplerle olan bağım bir-iki yıl önce başladı.Ta ki biri çıkıp beni sokana kadar.İlki ayağımdan soktu ve gerçeği söylemek gerekirse çok korkmuştum yalnız olduğumdan sanırım şüphelendim başta bir hafta önce yolda bi tanesini yarı ölü bulup sevmiştim kan davası diye düşündüm.Daha sonra ilgimi çekmeye başladılar yani ben değil onlar beni buluyor aslında.İkinci sokma olayı gerçekten çok sağlamdı .Boynumdan sokmuştu çok sexsi  değil mi?Bu sefer gayet soğukkanlı davrandığım bi gerçek yaklaşık yarım saat sonra yüzümün uyuşmaya başladığını farkettim sonrası malum hastanedeydim.Evet şuanda hasta olduğumu düşünüyor olabilirsiniz yani annem onlardan korkuyor ve hasta olduğumu düşünüyor.Korktuğu için onları saklarken biraz zorluk çekiyorum.Eğer uslu bi çocuk olursanız belki onları görme ihtimaliniz olur.
Hala yanımdamısın?
Neyse bahsetmek istediğim bi kaç şey daha var.Ya dersanede bana işkence eden insanlar var.Ciddiyim.Beynimle sevişiyorlar adeta.Dersaneye her girişimde ''Naberrr ergenler'' diye bağırmak geliyor içimden. Bi sigara içerken seviyorum onları.Özellikle canım sınıfım hepsi birbirinden şeker ve bi o kadarda ergen.Mesela şöyle bi şey oluyor yabancı dil okumama rağmen türkçenin nereye çekersen oraya gider olayından yinede nasipleniyoruz. Bi kelime söyleniyor 11-12 yaş tepkileri veriliyor,gülünüyor..Ve ortalığın azına sıçıyorlar kısacası.. Sevindiğim tek nokta tüm sınıf arkadaşlarımla aynı dersanede bulunmam.Onlar güzeller....Umarım giripte çıkamadıkları şu ergenlikleri biran önce biter.
Teşekkürler..Görüşmek üzere

About Me

Fotoğrafım
http://sknt-merve.blogspot.com/